Doorgaan naar hoofdcontent

Blog Beach

Ciao tutti,

Welkom bij mijn 2de bericht onder het label Blog Beach.
Weet je niet wat Blog Beach is?
Klik dan hier.

Vandaag gaan we het hebben over Aqualand.
Dit is een waterpark in Vasto.
Je kan er een hele dag blijven want er wordt daar voor eten gezorgd.
Zelf mag je natuurlijk ook eten meebrengen.

Aqualand is een zwemparadijs in open lucht.
Op bepaalde uren worden hier ook musicale dansvoorstellingen gegeven.
Je kan ook aan waterfitness doen, dit wordt gehouden in het golvenbad waar om de 40 min. golven zijn.

Meer informatie over de attracties vind je hier.

Zo, dit was het al weer.
Vond je mijn tip leuk of heb je vragen?
Laat me dit dan weten in de reacties.

Ciao e arrivederci.
En tot de volgende Blog Beach,
Ofwel tot volgende dinsdag.

Tiziana 😙😙😙😙😙

Reacties

Lutgart zei…
Dank u wel Tiziana. Fijn dat je de link legt naar de uitgebreide info over de attractie. Tot volgende dinsdag.
@Tiziana zei…
Leuk dat je hebt geantwoord op mijn blogbericht over Aqualand.
Tot volgende dinsdag.

Populaire posts van deze blog

Blog Beach

Ciao tutti, Vandaag is het een speciale editie. Want vandaag ga ik niks vertellen aan jullie maar jullie aan mij. Mijn vraag is: Waarover zou ik volgend trimester bloggen? Schrijf in de reacties jullie antwoord Dat kan zijn: Bv. Italiaans leren met Tiziana. Welkom in de Italiaanse keuken. Een reeks zoals Blog Beach met info over Italië. Ik ga echt proberen om elke week een bericht online te zetten. De "post-datum" is dan wel niet meer dinsdag maar zaterdag. 🙂 En geef aub aan zoveel mogelijk mensen de link van mijn site door www.liefdevooritalie.blogspot.be  Op 10 september laat ik weten aan de hand van jullie reacties wat ik ga doen. Zo dit was het alweer voor vandaag. Ik hoop dat jullie allemaal een toffe vakantie hebben gehad. En dan hoop ik jullie zaterdag 10 september weer terug te zien. Ciao e arrivederci, Tiziana 😙😙😙😙😙.

Italiaans leren met Tiziana

Ciao, Op deze blog geef ik jullie ook wat Italiaanse les. Ciao bijvoorbeeld betekent hallo. Buongiorno betekent goeiedag. ... In dit blogbericht vertel ik jullie hoe je je moet voorstellen. Ik ben Tiziana. → Io sono Tiziana. Voilà, nu kan je jezelf al voorstellen. Proficiat! En dit was het al weer. Leuk dat je mijn bericht las. Hopelijk heb je wat gehad aan mijn Italiaanse les. Groetjes Tiziana. 😙😙😙😙